reklamácia tovaru

Záručná lehota vychádza z obchodného a občianskeho zákonníka. Pri našom tovare slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Nároky zo zodpovednosti za vady a zo záruky (reklamácie) sa nevzťahujú na závady spôsobené nesprávnym použitím a opotrebovaním nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu bezodkladne po vzniku vady. Reklamovaný tovar nám musí byť doručený spolu s písomným oznámením vád, poprípade môžete vyplniť reklamačný formulár, ktorý nájdete tu pod reklamačným poriadkom. V reklamačnom formulári by mal zákazník uviesť voľbu vysporiadania nároku kupujúceho. V balíku s reklamovaným tovarom musí byť priložená kópia originálneho dokladu o kúpe tovaru v internetovom obchode Nicomania.cz. Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom, resp. výrobcovi takýto tovar odošleme na vyjadrenie a vybavenie. Reklamovaný tovar nám prosím pošlite riadne zabalený proti poškodeniu pri preprave. Náklady spojené so zaslaním reklamovaného tovaru smerom od zákazníka znáša zákazník. V prípade kladného vybavenia reklamácie je zákazníkovi zaslaný opravený alebo vymenený tovar späť na náklady Nicomania.sk. Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní.

Na úspešnú reklamáciu/vrátenie tovaru je nutné priložiť do balíka doklad o kúpe a vyplniť online formulár.

Zľava poskytnutá k objednávke, ak nie je viazaná ku konkrétnemu výrobku, je rozúčtovaná v zásielke. V prípade vrátenia nekompletnej objednávky, je poskytnutá zľava odpočítaná od katalógovej ceny vráteného tovaru.


Formulár na výmenu, vrátenie alebo reklamáciu tovaru



Doprava zadarmo
Pri nákupe nad 15 EUR

Doprava zadarmo
Pri nákupe nad 15 EUR

Rýchle dodanieDo druhého dňa

Rýchle dodanie
Do druhého dňa

Vernostný programDarčeky a nákupy za body

Vernostný program
Darčeky a nákupy za body

Výhody pre registrovanýchPrednostný predaj a akcie

Výhody pre registrovaných
Prednostný predaj a akcie